Skiner som solen!

Idag ringde de från arbetsförmedlingen och sa att jag MÅSTE ha gjort ett jätte bra intryck på arbetsintervjun för de hade ringt från ABB och sagt att de verkligen ville ha mig. Att de hoppades på att jag valde dem före fotojobbet!! Så kul att höra. Hon från arbetsförmedlingen var jätte imponerad och sa att de aldrig har ringt och frågat så förut och att de hade varit lyriska när de pratade om mig. Lilla mig! Hon sa också att det här var en chans som bara kommer en gång, det är nästan omöjligt att få in en fot där! Ooooh

Kommentarer
Postat av: AB

Jahaja...kanske dags att inse att du är värdefull och att andra ser att du har mycket att ge...alltså någon att satsa på som är utvecklingsbar. Yes! Go for it!

2011-03-15 @ 16:32:22
Postat av: mamma Monica

<3

2011-03-15 @ 18:09:46
Postat av: Caroline

Kul, kul! Stort grattis!

2011-03-15 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0