En helt ny dag!

Dagen började med ett besök hos frisören, ska man på arbetsintervju måste man ju se bra ut. Jag trodde att jag skulle klara mig på 2-3timmar men inte. 10-14.20 satt jag hos frissan, med ett resultat som knappt syns, för 1000kr. Jaja, det var skönt iaf och håret blev klippt. Jag sprang till arbetsförmedlingen för att ställa lite frågor inför intervjun, och de sa hur lyckligt lottad jag var som var utvald, en tjej sa t om "jag förstod att det var du som blev den utvalda". Kulkul! På väg hem ringer jag upp ett samtal jag hade fått under klipptiden och det visade sig vara en fotograf som jag sökt jobb hos och de ville att jag skulle komma på intervju på fredag, najsnajs. Till att börja med är det skolfotograf och lagfoton sen om man är duktig får man kanske jobba vidare. Arbetsintervjun på Abb gick iaf riktigt bra, de var super trevliga och jobbet verkade grymt kul. Jag skulle dessutom jobba tillsammans/åt Johans gamla fotbolls kompis, sammanträffande. Hoppas på att jag får den platsen, det kändes jätte bra och jag tror att jag gjorde ganska bra ifrån mig! Snart träning och möte med laget, idag finns inte en minut över :) Det är jag glad för!!

Kommentarer
Postat av: AB

Vad roligt för dig att det rör på sig. Fortsätter att hålla tummarna..stenhårt!Kram

2011-03-14 @ 18:21:54
Postat av: Mamma o pappa

Hej tjejen<3

Kul att det händer saker :)

Lycka till !

Bra jobbat!

KRAMAR Mamma o Pappa

2011-03-14 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0