Bra bra

Middagen igår var mycket trevlig med trevligt sällskap och god mat. Det blev jag och Jocke som fick representera ABB och jag tyckte att vi gjorde det bra, jag tror att min outfit gick hem. Maten var mycket fin, trerätters med en massa gott. Med vin till blev man extra nöjd och vid 11 tiden gick vi hem, vilket var tur annars hade man aldrig orkat upp i morse. Jobbet idag har bestått av en massa tekniskt strul på datan för att få in mig i alla system. När några problem var lösta fick jag börja twittra, det är jag som ska ha huvudansvaret för den sidan framöver. Här ser ni vad det är jag gör: http://twitter.com/abbjobbsverige Det är mycket just nu, det är mycket att ta in och hjärnan får jobba på högvarv. Men det är bara bra, så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0