Bakis

Igår städade jag hela lägenheten för att sambon min skulle ha lagfest. Åkte iväg på match och förlorade med 5-0, ingen bra match. Åkte till Madde för att komma ifrån lagfesten och hade en riktigt trevlig kväll där. Kommer hem till lägenheten som luktar öl, sur mjölk och pizzarester. Städar undan allt för att försöka få bort stanken. Åker ner på stan för att hämta Johan kl 3 på natten, bara för att vara snäll. Han är så klart inte på plats och där åker jag runt i taxi kaoset och försöker få tag på honom utan svar. Efter en kvart får jag ett svar och då har de inte ens börjat gå. Jag drog hem rasande och var galet besviken, han vet att jag inte tycker om att åka bil nere i stan. Väl i sängen sen hör jag dörren flyga upp med en smäll så hela lägenheten skakar och han är ursinnig för att jag inte körde hem honom. Nu ligger han bakfull i soffan och säger inte ett ord, hoppas snart att han inser att det inte är jag som gjort fel och att jag hade all rätt att åka hem igår, hoppas på ett stort förlåt för orden som flög ur honom igår. Varför blir det alltid en massa tjafs när killar har lagfest? Idag är jag också "bakfull".

Kommentarer
Postat av: AB

Ja, vad ska man säga.In vino veritas är nog ett passande uttryck.Jag tycker att de där lagfesterna urartar.Tråkigt att höra!

2011-03-13 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0