Är det mig det är fel på?

Är lite dålig på det här med uppdatering igen, men har så mkt som går före nu. Ska flytta ner till ettan på måndag för då början renoveringen av våran två, underbart bra :) Sen är det en massa bilder som skall fixas, Maddes som ligger först på tur med gravid -bilder får också vänta några dagar tyvärr. Har en massa o göra på jobbet, och jag tjänar äntligen lite pengar på allt jag gör, lite skönare att gå till jobbet då. I morgon går Jocke min kollega på semester i 4veckor så det innebär att jag sitter ensam på kontoret och har ingen att fråga om råd, spännande och kul, men lite halv pirrigt då det gäller stora grejer och svåra viktiga betydelsefulla mejl. Nu står jag iaf och lagar morgondagens matlåda, är det bara jag som älskar kall Falukorv?? Är det mig det är fel på? Johan brukar knuffa undan mig när jag kommer fram och norpar, men nu är Johan och jobbar natt... Njuter av lite kall korv!!

Kommentarer
Postat av: JOhan

fyyyyyy, du får inte äta kall korv! Det blir inget kvar till matlådorna. =)

2011-06-23 @ 08:08:40
URL: http://jolundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0