Snart klar!

Nu är jag snart klar med mina fotokurser. Mycket tråkigt för det har varit fantastiska kurser. Åtta avklarade godkända uppgifter o enochenhalv kvar som jag ska fixa nu i veckan. Får tacka lillasyster för hennes medverkande på förra uppgiften som brevbärare!!! Du kanske ska bli modell för posten? ;)
Nästa uppgift har jag laget att tacka för, sitter o fixar med bilder från matchen. Det ska handla om människor som träffas, vad de gör, vilka det är och vad det är för känsla i sällskapet. Hoppas att jag har lyckats att få med det på bild. Bilder kommer snart bloggen, har bara varit så mkt annat med bilder nu :P

Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Heej där!

Du, kontakta posten vet ja och sälj din bild!!



Tycker mamma o pappa

2011-01-11 @ 18:17:33
Postat av: AB

Håller verkligen med. Du är såååå duktig!

2011-01-12 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0