SVT kväll

Sitter ensam hemma i soffan och försöker hitta något intressant att vila ögonen på. Har tre kanaler att välja bland, våran hyresvärd har tagit bort alla "ungdomskanaler" dvs de lite roligare kanalerna. 3an, 5an, MTV, 11 och TV4 Sport...  Tycker om de "vanliga" kanalerna, men ikväll vill jag bara ha något ytligt, lite roligt att titta på och de finns för tillfälligt inte. Johan är på lagfest, vi vet ju hur det brukar sluta.  MEN Ikväll har jag faktiskt hotat honom, blir det bråk ikväll är det jag som packar i morgon. Alla tjejer vet väl hur det brukar sluta efter grabbiga-lagfester, och senaste gången var det inte roligt, det var sista gången det var "o'roligt" om man säger så. Nej ikväll får de sköta sig. Själv har man match i morgon, så för mig blir det soffan hela kvällen, party party!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men på lördag är det din tur ;) whop whop! ;) och vatten är INTE tillåtet ;) WHOP WHOP

2011-04-05 @ 15:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0