Underbar helg!


Moa och Frida var och hälsade på mig i V-ås i helgen.
  • Började med att jag skulle köra bil för första gången i staden i en bil jag inte är van att köra, har inte kört bil på riktigt länge heller. Det började bra iaf och tågresan hade gått bra inga förseningar o sånt som det är nästan varannan gång.
  • Efter att ha haft en kort husesyn så körde vi vidare mot IKEA, jag HITTADE dit. Där strosa vi runt lite och sprang sedan till restaurangen för att vi var så hungriga. Det blev lax för min del :)
  • Frukost handling på ICA, "Kul att se något nytt" sa Frida...
  • IKEA för en fika
  • Tillbaka till lägenheten där vi gjorde oss klara för middagen. Åt lite vindruvor och drack Champ och vin medan vi sminkade oss.
  • Kl21.00 åt vi på Tabazco. Riktigt god mat, fin dukning och skön stämning. Där satt vi och spanade in V-åsare och var riktigt nöjda med att ingen kände igen oss.
  • Silk, kvällens första uteställe och det var verkligen ute, riktig miss. Vi var där 20 min kanske. Lyckades bli med på en vimmelbild.
  • Kvällen avslutade på Blue moon bar. Där hade vi riktigt trevligt, bra musik och ett riktigt drag. Träffade även Johans bror där, av alla ställen.
Söndag
  • Lång frukost med en massa snack om vem som sköter vad i hushållssysslorna (jag)
  • Stan med allt vad det innebär, shopping god mat och inspirations kollande.
  • Promenad hem till Arosv längs svartån.
  • Tåg hem till Falun för tjejerna, Lars volvo hem till Blåsbo för min del.
Sitter nu alldeles ensam och lägger upp lite bilder på datan som kommer snart. Väntar på att Johan ska komma hem från match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0