Sambo

Stannar i Falun till på onsdag, måste läsa ut boken jag har lånat för det gick inte att låna om den... Lite drygt med tanke på att jag får min första inlämningsuppgift på torsdag. Kommer få plugga hela dagarna om jag skall hinna ta in all information och behålla den.

Känner redan av att det har blivit en dag längre i Falun än det brukar. Börjar längta hem till mitt samboliv med filmkvällar och tända ljus mitt i veckan, vardagslyx. Vart jag än är nu så längtar jag hem efter ett tag, men det är väl så det är i början.


Kommentarer
Postat av: anna-britta

Läste på "nätet" att du går den mest populära kursen just nu(Digital bildhantering),för det är väl den du går?

2010-09-27 @ 17:58:38
Postat av: Caroline

Jaha ja det är den jag går. Det förstår jag den kursen är helt suverän :)

2010-09-27 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0