Så här var det tänkt...

Igår skulle jag ner och köpa min första egna dator, mac så klart. Den var slut och skulle komma imorn. Jag hälsade på Katte och köpte lyktorna jag tittat på i Västerås. Strosade runt lite på stan och var sedan trött och åkte hem.

Idag skulle jag ner och köpa min första egna dator, men den hade inte kommit. Jag fick nu boka om min resa till Västerås och ta den på torsdagkväll ist. Jag och Moa tog en lunch på VC tillsammans med lillasyster som så snällt följde med hela långa dagen på stan. 

Imorn ska jag ner och KÖPA min första egna dator.






Kommentarer
Postat av: Anna-Britta

Snygga lycktor! De kommer nog att pryda sin plats i Västerås.

2010-09-01 @ 20:33:46
Postat av: Anna-Britta

Felstavning-----lyktor ska det vara.

2010-09-01 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0