Till familjen

Medan jag kommer ihåg. Jag kom på en massa bra julklappar till mig och Johan när jag städa.
  • Handdukar, enfärgade grått svart eller beige stora och små
  • Spegel från IKEA "Mongstad" tror jag den heter
  • Lampa IKEA "Musik"
  • Helröd dalahäst, utan mönster alltså shabby chic (jag ska godkänna)
  • Avlånga tallrikar (jag ska godkänna)
  • Kuddar till våra lite större kuddfodral
  • Svart satin lakan
  • Prydnadskuddar "New England" stil
  • Allt i Shabby chic stil
  • Ett bra hus
  • En grym bil
Vissa grejer kanske hinner bli inhandlat av oss.. men om inte jag kommer på vad jag vill ha sen så kanske ni kommer ihåg nått ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Britta

Kanonbra med en önskelista! Det gillar jag.

2010-09-08 @ 19:59:11
Postat av: Mamma Monica

OK!

Skriver ut imorron;)

Kram

2010-09-08 @ 22:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0