Mysig helg

  • Fredag började med världens bästa innebandy, posten innebandy! Kommer verkligen att saknas när jag inte kommer kunna åka hem. Innan innebandyn hängde jag med Madde, riktigt trevlig tjej det där som också kommer saknas, alla dagar i veckan :)
  • Lördags skulle bli stockholm och träffa två härliga dykvänner men blev inte så. Åkte tillbaka till V-ås ist och kollade på Skiljebo som vann genom ett mål i sista minuten, 93... Hade underbart sällskap hela dagen av föräldrarna Lundh.
  • Söndagen då. Började med att jag och Johan hade lite sovmorgon, som alla dagar. Sen kom mina päron tillsammans med Farmor o Farfar, jätte roligt att ha dem här så de fick se lägenheten lite. Nu på kvällen har jag pluggat lite och nu ska vi söndagsmysa med en fin film.
Tecknad?

Kommentarer
Postat av: lillkilberg

gud vilken fin bild! Saknar dig massor gumman!

2010-09-13 @ 00:56:17
Postat av: Anna-Britta

Tack för att du trivs med vårt sällskap. Det värmer!

Ni har det så mysigt i er lägenhet.Ta hand om varandra.Kram!

2010-09-13 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0