Fixar in mig i lägenheten...

Oh! Nu har jag städat precis hela dagen... Tog en liten lunch vid två tiden men annars har det rullat på. Köket tog 4timmar att få rent... Helt slut är vad jag är. Måste be om Hyresvärdens nr så han kommer och fixar köket och badrummet NU. Det finns en massa saker som behövs fixas men en sak är det kris med, tycker ser och känner jag.
  • Har ingen fläkt i köket så all fett o skit stannar kvar på väggarna och möblerna i köket. Det märks ju inte direkt men har man en pojkvän som inte tänker på det eller ser skiten så kan det bli lite svårt att få bort sen, (4timmar.) Det vi har som skall fungera som en fläkt är en liten lucka ovanför spisen, blir ju jäkligt kallt på vintrarna måste jag säga.
Jag och Johan skall köpa oss en eltandborste som vi tänkte dela på, en såndär som man kan byta borste på så klart. Men har ingen aning om vad för någon man skall köpa? Man vill ju ha någon bra som fungerar. Men varken jag eller Johan har speciellt mycket pengar nu när vi båda pluggar så vet inte om det är värt att lägga 800kr på en borste? Har någon nått tips på en bra prisvärd borste?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0