Falun

Hemma i Falun igen. Känns som att det blev en lång tågresa när det var två stopp i stället för ett, tycker inte om bytet i Borlänge... HELGEN: Först blir det att springa ner till Posten imorn o hälsa på Madde och övriga. Sedan förbi bibblan och greja lite med några böcker, lite strul som skall fixas. Innebandy med posten på eftermiddagen, längtar! Lördag blir det middag med tjejerna och ev en utgång med mina nya skor :) Söndag blir nog bara mys...


Ikväll skall jag bara lägga mig, är helt galet trött och har jätte ont i ett öga? Godnatt!

Kommentarer
Postat av: annso

ja, jag känner lite av paniken :D Vill verkligen hinna det nu, ist för och vänta tills våren Zzzzz ;p

2010-09-23 @ 22:34:37
URL: http://kiingwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0