Slödag!

Idag har varit en slö dag, precis så som det inte skulle bli. Men vakna upp och var skit trött och det höll i sig hela dagen, som när man är på väg att bli sjuk. Johan har varit hemma hela dagen inget plugg ingen praktik och ingen träning så vi skulle hitta på lite men det blev mest bara mys. Vaknade med att se på en film, gjorde lite nytta, spelade tvspel, satt upp stället till båten, tittade på tv och lagade citronmarinerad kyckling (Nya favoriten). Nu ska vi bara ta det lugnt (Haha) se på Phantom of the opera, oh den ska jag se på riktigt nån dag. Imorn ska det bli lite mer fart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så slött verkar det inte ha varit. Ni har ju hunnit med en hel del.Johan kan väl berätta om hur det var att se The Phantom på riktigt. Jag tror att han såg den i New York samtidigt som jag och min mamma såg Aida på Metropolitan.Slöa på ni..då får ni ju någonting gjort,haha!Kram

2010-10-19 @ 22:36:53
Postat av: Anonym

åh, fantomen på operan är så jäkla bra!! den äldsta filmen är bäst

2010-10-19 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0