.

Hemma från match och väntar på lite massage från min sambo. Körde slut på ena låret tror jag, men det ska nog bli bra till imorn igen :) Matchen slutade iaf 14-0 och laget spelade bra, målen rullade in. Men kan inte säga att det gick speciellt bra för mig, hitta inte riktigt feelingen i klubban men det kommer kanske. Fick kanske två mål och nån ass, men det var inte okej. Tror min kedja gjorde tio av målen, har bra medspelare! Är riktigt nöjd med tränarna, ligger på helt rätt nivå och (inte idag) men de får en att slappna av. Idag var det lite för ovant att spela för att jag skulle vara nöjd, hoppas träningen imorn kan ändra på det!

Kommentarer
Postat av: AB

Det är bra att vara lagom kritisk till sin egen insats. Jag tycker att du är lite väl hård mot dig själv efter att ha pratat med Lars som såg matchen.Kram!

2010-11-01 @ 06:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0