MMmm

Middag med mamma Monica och mormor Margareta!
Gick ner och mötte dem på stationen, det var inte den bästa promenaden kan jag säga. Det var kallt och snön piskade mig i ansiktet vilket håll jag än vände mig. Resan hade för engångskull gått bra, det brukar strula med SJ som alla vet. Vi orkade inte gå i snöstormen så vi tog det första bästa, Jensen's Böfhus. Mysigt med en liten värmande brasa som gjorde det extra trevligt. God mat, förrätt och huvudrätt, tårtan väntade hemma i den nystädade lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

Helmysigt var det!

Trots svårighet att ta sig fram och få fram en taxi...men allt löser ju sig alltid:)

Kramar

2010-11-27 @ 08:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0