.

Spenderat hela förmiddagen på sjukhuset, riktigt segt. Johan hade hög feber i natt, vakna av att lakanet var piss blött av svett... Imorse när vi skulle gå upp fick inte han med sitt huvud och hade hemskt ont. Kände att det inte var någon idé att åka och leta efter någon familjedoktor så det blev akuten. Fick sitta där i över fyra timmar, utan frukost jag höll på att bli lika dålig. Fick trycka i mig lite godis och lite innan ett fick vi åka hem. Nu ligger båda helt utslagna i soffan o myser till film. Johan har något virus och ska äta medicin mot det, jag vill inte få det där men känner att huvudet och kroppen inte riktigt mår som den ska. NEJ nu ska vi vara friska!!

Kommentarer
Postat av: AB

Stackars Johan. Jag lider verkligen med honom...måtte han snart bli fri från allt "skit" som han fått in i kroppen. Tur att du finns Caroline. Det känns alltid tryggare när man är två.Kram!

2010-11-02 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0