3pinnar

Sååå himla skönt med vinst idag! Laget vi mötte spelade riktigt fult och förstörde spelet i matchen, det var inte innebandy de spelade direkt. Precis en sådan match man ska vinna med 3 - 12! Idag ville också bollen in för min del, underbart skönt! Två mål t om. Jag tycker verkligen inte att göra mål är det viktigaste och roligaste, njuter mkt mer av att lägga en bra passning. Men självklart är det kul att göra mål, speciellt på någon av lagkamraternas bra passningar :) Idag jobbade laget på bra tillsammans trots det tråkiga motståndet, en bra match från våran sida skulle jag säga!

Kommentarer
Postat av: Johan

Grymt kul älskling. Du är världens bästa tycker jag! =)

2010-11-27 @ 21:49:17
URL: http://jolundo.blogg.se/
Postat av: Erik

Grattis till segern! Nu när målskyttet har lossnat kommer bollarna fortsätta att regna in!

2010-11-27 @ 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0