Luang prabang!

Forsta dagen tog vi det bara lugnt.Vi tog en langpromenad, kollade in nattmarknaden och at god mat. Dag tva akte vi tidigt pa morgonen till ett vattenfall, Kuang si, helt magiskt! Jag och Khoa badade men det var hemskt kallt och det borjade regna, sa var inte alls sa trevligt. Jag tankte angra mig nar jag kande hur kallt det var, men jag foll i..

Det har var ett av de finaste stallena jag har varit pa, latt vart de 70kipen vi betalade. 




Iskallt!!




Imorn skall vi aka tillbaka till Thailand, det ska bli skont att fa tillbaka lite farg. Hoppas bara att vi klarar oss genom Bangkok, annars sa vet ni att jag alskar er! ;)










Kommentarer
Postat av: mamma Monica

Fiiint! Älskar dig också ! Se till att klara er genom Bangkok och se till att få lite mer färg;)

Vi läntar efter dig <3

mamma

2010-05-10 @ 10:01:45
Postat av: Anna-Britta

Härliga bilder!Hoppas att ni får ha det lika bra resten av tiden också.Det var roligt att få ha Johan hemma några dagar även om han mest umgicks med sina kompisar. Igår somnade Johans farmor in. Hon kämpade verkligen för att få vara kvar i jordelivet.

Ja du Caroline, nu längtas det lite här och där efter dig. Sköt om dig! Kram

2010-05-10 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0