Koh Tao

Tillbaka pa Koh tao, ett steg narmare hem och det kanns faktiskt lite mer hemma har. Man vet var man skall ata och inte, vart man skall handla sina morgontoast tillsammans med puckos och vart det ar LITE djupare vatten sa man kan komma i till knana.

Nu har vi varit har i nastan tva veckor, och det kanns. Kan beratta lite senare varfor det blev sa, en liten olycka kan man saga. Men det ar bra, for jag vill langta hem och det gor jag. Det skall bli valdigt gott med tacos och jag saknar min familj o vanner och sjalvklart pojkvannens kramar.

Vi som skulle avsluta resan med harliga soldagar i Thailand. Inte alls. Vi har haft regn varje dag, solen har endast kikat fram da och da. Skall ga ner till stranden och be till gud om lite mer sol tack!

Vi har tva farliga stopp kvar efter ett tag till har pa Koh tao. Det ar BANGKOK och RYSSLAND... Ar mest radd for det sistnamnda. Vi ska faktiskt flyga hem med VARLDENS FARLIGASTE flygbolag och da blir det mellanlandning i Ryssland. Det skall levas nar man kan! 


Om vi dor.. men BARA om
Ta mina resterande pengar:

Isabelle - Kop en dyr champagne o fira studenten hart!
Martina - Ta en ny svang till Vietnam, och alska det.
Sofi - Ta taget hem till Falun oftare.
Mamma & Pappa - Kop ett avlangt bord till koket och gor om badrummet.
Johan - Kop en dyr Bjornkostym?
Katten - Kan ta mitt rum.


Hjalp snart kommer jag hem..! Det snurrar i mitt huvud!

Kommentarer
Postat av: mamma Monica

Hördu fröken dramatisk!!

Vad har mamma sagt om att ta ut elände i förväg eller måla f-n på väggen...

Unga dam, se till att komma hem nu bara!

Du har haft en Härlig resa och nu rustar vi altan för "home coming party" och student.

Här hemma lyser solen :)

Längtar att få ta del av ditt äventyr:)



Kramar mamma o pappa

2010-05-30 @ 18:14:02
Postat av: martina

Det ska bli kul att se dig snart igen syster!

Hoppas ni får nån till soldag, kramar!

2010-05-30 @ 19:18:40
Postat av: Anders

Haha.. ska ni flyga med aeroflot? Jag är INTE avis.. har hört att vakterna står med en k-pist i ena handen o en vodka flaska i andra på flygplatsen i moskva :)

2010-05-31 @ 00:08:56
Postat av: Anna-Britta

Ja,när kommer du hem egentligen?

Aeroflot......ja,det ska väl gå bra.

Igår samlades vi i Västerås domkyrka igen men i år blev det istället dop av Anna Matilda. Det var faktiskt ett år sen vi var där på E&C:s bröllop. Ofattbart vad tiden går fort!

/Kram AB

2010-05-31 @ 06:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0