Vrakdykning

Annu en lang biltur, sen var vi i paradiset.



Ganget minus Oscar och plus John och Kim skulle ut och vrakdyka. Tva 45mins dyk vid USS Liberty, 26 meters djup. Jag som var Open water far bara dyka pa 18, men det spelade tydligen ingen roll.



Vi sag de finaste fiskarna, riktigt stora som simmade runt en helt oradda. Riktigt maktigt var det, magiskt! Sen fick vi simma in i vraket, haftigt att se.





Andreas Laddar med en fin pose!



Den som inte har dykt forstar inte hur harligt det ar dar nere, en helt ny varld. Farger som pa land inte finns, fiskar som lyser och koraller som andrar form nar man kommer nara. ALLA borde dyka, den har varlden borde alla upptacka.

Kommentarer
Postat av: Anna-Britta

Jaha, det tycker du. Kanske jag gör det en dag. Man vet aldrig vad jag tar mig för framöver. Jag har iallafall åkt,hängande i en lina 30m över Costa Ricas regnskog! Det du var en bedrift som jag inte trodde var möjlig när det gäller mig. But it worked!Ha det/kram Anna-Britta

Väntar hem Johan imorgon. Han ska spela mot Brage och packa till Riksgränsen.

2010-03-19 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0