Vagen till Lovina

Jag var HELT saker pa att vi skulle krocka minst 5ganger idag..!

Efter femte gangen vagade jag inte titta na mer pa vagen sa jag borjade lasa lite av "snabba cash", det tog inte bort radslan, tvartom. Jag tankte hela tiden, shit nu kommer jag do och inte veta hur jag dog. haha

Vagen gick upp och ner for en massa berg, han som korde hade ingen kansla for avstand sa han tok bromsa sa fort han kande att han verkligen var tvungen. Annars gick det i 120 hela vagen genom djungeln. Jag har aldrig varit sa radd i hela mitt liv. Hans omkorningar var brutala, ratt over en 1filad bro, vi fick mote det var precis sa vi hann av..

Elin (den javeln) sov hela vagen, sa hon var helt ovetande och tyckte att vi hade haft en bra resa..


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha.. de galna körningarna låter precis som jag kommer ihåg dem! Indoneser och nepaleser jag säger då det! Inställning: "jag bryr mig inte om vad som händer, shit happens". hårt men sant!

Men klart värt det låter det som i alla fall. Ha det fortsatt bra sis! kramar

2010-03-22 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0