Segt!

Vi var alla jatte laddade infor varat vulkanbesok, jag Elin Oscar och Andreas. Fran Gili till Bali skulle det ta 10 timmar, vi skulle sedan aka direkt till Kintamani, vulkanen. Nar vi kommit till Bali tar vi en extra taxi som skall ta oss till Ubud, darifran vidare till Kintamani.

Efter nagon timme hamnar vi i Ubud, jag och Elin i en bil och Andreas och Oscar i den andra.. De stannar inte pa samma stalle, Oscar o Andreas har ingen mobil och inget mer var bestamt an att vi skulle till Kintamani.

Jag fick tag pa en taxikille som skulle kora oss till Kintamani, perfekt, bara de att vulkanen var avstangd en vecka..! Efter nastan tva timmars vantande och letande hittar vi A&O, berattar om den trakiga nyheten och far betala en heldel for att komma fran Ubud. Det blev en rikitgt bitter vag tillbaka till Kuta vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0