Perenthian islands

Helt underbart stalle!



Tillsammans med Elin, Pontus och Simon kom vi till detta underbara stalle. Vi alla delade rum, tva dubbelsangar for 15 R var, ca 30 svenska kr. Vi badade, at god mat och spelade kort. Simon och Pontus lamnade oss ganska snabbt for KL, vi ska mota upp dem pa Bali sen for att dyka tillsammans sa ar inte allt for ledsna.



Jag Elin och var nyfunnevann Jocke drog ut pa snorkling tur, den basta ever!!
Vi jagade haj, ganska sma men en riktigt stor.. vi sag fem stycken det var helt galet. Jag trodde ett tag att jag ocksa skulle bli jagad, av hajjen alltsa men jag klarade mig. haha lite radd dar ett tag. Pa nasta stopp fick vi folja med en skoldpadda, det var helt enormt o se. Det var nastan sa att cyklopet fylldes med ett annat saltvatten. Snorklingturen avslutades pa basta sett med att jag och Elin fick syn pa fisktvatt, stora fiskar aker inpa rad och blir tvattade av de sma tvattfiskarna(hajjarsomhajjar). Jag trodde inte att det har var mojligt!! Den har dagen var nog en av de basta pa hela resan.

 

 

 

 






Kommentarer
Postat av: Anna-Britta

Jaha,då har du fått tagit del av naturens underbara värld.Det har jag också på sätt och vis, ett litet barnbarn.De har kommit hem nu och jag åker med Johan till Västerås imorgon(onsdag). Härligt att snart få se lilltösen! Det var också mycket roligt att fika tillsammans med din mamma igår. Hon gladdes verkligen åt att nu få bli sin egen(företaget). Starkt jobbat,tålmodig.

Ha det bra!/kram Anna-Britta

2010-03-02 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0