Kuala Lumpur

Shopping i KL city!

Tillsammans alla tre, Elin jag o Jocke sa tog vi in pa ett lite finare stalle med VARSIN sang!! 25R per sang, tankte att det var vi varda efter den harda dubbelsangen i Taman. Rummet hade dock inget las, och knappt nagra vaggar, men inget har blivit stulet hittils.. och vi har sakerhetsbox sa det ska vara lugna puckar. 

Forsta dagen tog vi en svang till Pavilion, varat forsta shoppingstalle. Ingen shopping den har dagen, bara kolla.. 
Pa kvallen gick vi pa bio, The wolfman, inte allt for bra men helt okej. 

Dagen efter lamnade Jocke oss for Bali, kanske ses dar. Jag och Elin shoppade hela dagen, och brande dagsbudgeten och mycket mer. Pa kvallen blev de Alice i underlandet i 3D, galet bra film! Nar filmen var klar vid 3 pa natten, konstig tid for bio vi vet, sa var det bara hem o lagga sig. 

Dagen efter dagen blev det mer shopping, supershopping eftersom vi skulle hinna ut till Time square tillbaka och sedan till posten innan fyra. Vi klarade det, men blev inte sa jatte bra shopping, dock ett par till skor, uppe i 3-4 par nu. Paketet ar nu pavag hem, kommer dock inte hem forens om 3 manader, mina tre par skor.. (Mamma och Martina, Elin har kopt 7 par!! sa jag ligger i la.)

 



Ikvall skulle vi ocksa ha gatt pa bio, men vi ar lite trotta efter postmilen.. fick springa hela KL for att hinna. Ska snart lagga mig o lasa klart min tredje bok, infiltatoren. Ska upp imorn kl6 for att ta bussen till flygplatsen och sedan vidare mot BALI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0