Bali, kuta beach

Nu har vi antligen kommit till Bali, med sol och bad tankte vi..

Men icke, det har varit ritkigt trakigt vader, verkligen inte sol o bad. Jag ar grymt forkyld, sa har inte orkat gjort sa mkt mer an att snyta mig, fa host attacker, kissa, ata, lasa, sova och spela lite kort. Kuta var inte alls vad jag hade tankt mig, men det ar mkt sma stand och bra nyborjarvagor sags det. Vi har inte surfat an, men ska tillbaka om en vecka o ta lite lektioner.

Vi har traffat mycket svenskar, bor nastan bara svenskar pa varat hotell. Det man gor har ar, surfa ata sova festa, man gar upp vid 1-2 och lagger sig vid 7-8.. Men inte vi, nu var det langesedan det var fest och jag tycker att det ar ganska skont, blir kortspel ist.



Middag med vara grannar



Vi har traffat tva svenska killar som bor i rummet bredvid, de ska hanga med till Gili och hanga med oss i tva dagar. Riktigt trevligt gang har vi som ska traffas pa Gili nu. Evelina o Fanny, Oscar o Andreas vantar redan dar. Pa onsdag skall vi fira Fanny som fyller 20, da blir det tarta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0