Koh Phangan!

Nu har vi bytt Bungalow, och det ar verkligen inte till det battre!!
Vi delar rum med ett tusental myror, tiotal kackerlackor och en och annan snigel! + alla myggen utanfor.

Men vi trivs iaf, 1 minut fran stranden och nara till allt. Nara till fuul moon stranden, som det ar fullt os pa varje kvall!

Vagen hit var den varsta jag har varit med om. mamma sluta klaga pa pappa!!
Jag var helt saker pa ayy vi skulle do varannan sekund. Vi bor precis under ett stort berg, det var en bergodalbana hit kan man saga. fy fan.

I sondags var vi ut pa cactus, grymt kul. Vi traffade forst en SKIT dryg tysk kille, sa jakla pa. Elin fick radda mig fran honom genom att hamta en norrman som satt vid bordet bredvid. Vi lyckades inte for den javla tysken presenterade sig for den nyanlanda och jag var fast igen mellan dessa tva..!! Men sen kom raddningen, Brown eyed girl, borjade spelas och jag for upp ur sanden och borjade dansa som en tok och jag hade lyckats.



Vi slog oss ner vid norrmannen, och satt sedan kvar dar hela kvallen for att inte springa forbi tysken. Kissnodig, javisst!

Bilder kommer imorn pa facebook, och var in pa MSN ni som kan kl 3! 

Vi har det bra, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anna-Britta

Vill passa på att gratulera dig på din födelsedag(onsdag)! Hip, hip, HURRRRA på din dag! Hoppas att det blir en bra dag för dig.Själv drar jag till Stockholm och ska gå på matematikföreläsningar i två dagar. Det ser jag fram emot.

Sköt om dig!/kram Anna-Britta

2010-01-26 @ 19:09:53
Postat av: mormor

Jättestor GRATTISKRAM på din 21årsdag från mormor o morfar.Sköt om dej och ha det bra [och akta dej för alla dumma pojkar]Kram Mormor.

2010-01-27 @ 07:33:01
Postat av: Mamma Monica

Idag är det din dag!!

Stämmer bra det:)

Ha en skön dag, ta hand om dig!

Och akta dig för....

ja det finns mycket...men njut din dag:)

KRAMAR Mamma

2010-01-27 @ 08:27:08
Postat av: Pappa

Gattis Caroline,

Förmaningar och åter förmaningar....

Passa på att ha en kul födelsedag.

Gör inget som jag inte skulle ha gjort!?

Många kramar från ett insnöat Falun

2010-01-27 @ 17:02:19
Postat av: Annica m fam.

Skål tammefan - på 21-årsdan! Helt rätt ställe att njuta sin födelsedag på. Ha det bäst!



Kramar Annica m.fl.

2010-01-27 @ 17:57:03
Postat av: farmor&farfar

grattis i efterskott på 21års dagen! Hoppas du har det bra. Kramar farmor och farfar

2010-01-29 @ 14:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0