Idag smäller det!

Nu är det bara någon timme kvar tills jag lämnar Falun och beger mig till Thailand via Arlanda och sedan Peking. Nu börjar det kännas på riktigt. Jag tror jag har gått minst en mil genom huset nu för att kolla så att jag inte har glömt något viktigt det finns risk att jag har det, jag är sån. Har även gått igenom packningen ett antal gånger, väskan var nämligen nästan helt full när jag var klar, den skulle vara halvfull.. Tag fick ta bort någon T-shirt, ett par byxor och en klänning, sen hitta jag ett extra fack så nu ser det lite bättre ut.

Oh hjälp snart åker vi!! 
Mamma frågade mig vad jag ville äta sista måltiden hemma, TACOS så klart!





Tack-o-så åkte vi! 

      


Kommentarer
Postat av: Johan

haha, fint avslut. Jag hade velat äta tacos med dig älskling.

Jag kommer att sakna dig jätte mycket. älskar dig!

2010-01-19 @ 12:51:52
Postat av: Anna-Britta

Såg på Arlandas hemsida att du startade lite försenat men nu är du på väg mot det okända, efterlängtade äventyret.Tänker på dig och hoppas verkligen att du får uppleva massor av saker att lägga i minneslådan.Kram/Anna-Britta

2010-01-19 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0