Koh Tao

Vi har och har haft det sa himla bra pa den har on.

Vi har tagit en dykkurs, open water pa bans resort, helt underbart. Forsta gangen vi skulle ner o andas utan mask i poolen var lite jobbigt men sen flot det bara pa. Jag var nog samst i gruppen i borjan, men efter ett tag larde jag mig att bara ta det lugnt och njuta o da gick det skit bra, typ bast :) haha

Vi hade varldens basta dyklarare, Magnus, shit han kunde snacka och showa. I borjan var jag orolig for att det skulle bli for mycket och vi funderade vad han gick pa. Men nu alskar jag honom! haha 

Nastan alla skulle ga vidare med kursen och ta advance, jag med, men var sa himla forkyld sa jag kunde inte vara med :( Har legat med krupphosta 5 natter nu och det lagger sig inte . Men jag fick hanga med pa baten och blev gangets egna fotograf och det var helt okej, vart dykgang ar det basta, sjukt kul. Alla ar i samma alder, kommer fran Sverige och kor pa fullt allihop! 

Det ska bli riktigt trakigt att lamna alla, de flesta har redan dragit men nagra hanger kvar. 

Ikvall blir det att ta nattbaten till Koh Lanta, dar ska vi mota upp Anders och Bjorn, om det blir som vi tankt. Kan bli riktigt kul :) Senare i veckan ska vi aka vidare mot phiphi och mota upp nagra killar fran gruppen och nagra kompisar till Elin.

Kommentarer
Postat av: Anna-Britta

Hej!

Synd att du blivit förskyld.Hoppas på snar bättring!

Var försiktig och uppmärksam på de där otäcka maneterna som det står så mycket om i våra tidningar nu.Ha det bra och hoppas att du träffar Björn och Anders/kram Anna-Britta

2010-02-07 @ 16:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0