Ao Nang

Har blev det inte langvarigt. Vi kom dit leta boende i evigheter, hitta en bungalow utan las och var ganska fattig mitt ute i skogen.  Det var mysigt sa vi tog det stallet, men fick las. Vi drog in till "City" och traffade Bjorn och Anders. Vi gick och at Buffet, det fanns allt och lite mer, galet god mat.

Alla tog tre port var, alla utom jag sa klart, jag gick hart pa glassbuffen som fanns. Om jag hade atit 5 glassskalar hade Anders bjudit mig pa maten, 250 bath. En skal var 3,5 stora glasskulor, jag fick i mig tre.. haha sen fick det racka.. nej om jag ska vara arlig sa hangde de pa ett las pa glassdisken, sa jag fick inte i mig 5 skalar. 

Senare gick vi hem till dem for att spela lite kort, det ar nagot de maste trana lite pa. Anders forlora forsta, och blev "Jatte grisen", Elin vann. Bjorn forlorade andra spelet, blev "Jatte Bjornen" och jag vann. 

Pa kvallen sen blev det riktigt obehagligt i Bungalown. En kvinna sprang forbi bungalown och skrek sa hemskt sa att det inte gick o sova pa hela natten. Hon skrek pa hjalp och det lat som om nagon skulle doda henne, det varsta jag har hort. Vi kunde inte gora nagot eftersom hon var redan hade hunnit springa ivag. Vi lag kvar och lyssnade pa hennes skrik som inte slutade, inte pa hela natten kandes det som. Dagen efter madde man inte sa himla bra, va fan var det som hade hant?  

Vi akte vi till Railey beach, sa himla vackert. Paradiset, Johan dit ska du och jag!! Ritkigt varmt bara, vi forsokte hitta skugga, och fick leta nastan hela dagen. Tillslut efter allt letande hade hela stranden gatt i skuggan, skitbra, solen gatt ner och da var vi tvungna att aka tillbaka.  


Kommentarer
Postat av: Anna-Britta

Usch, vilken obehaglig upplevelse med den där kvinnan.

Idag njuter jag av min lediga dag efter att ha besökt Västerås i helgen.Lars och jag har bott hos Johan och umgåtts med honom och även med Erik och Carro.Det "händer saker" i sovrummet.På hemvägen stannade vi till i Fagersta och tittade på Aros när de spelade mot Skogsgymnastiken. Spännande värre!Aros tog hem två poäng. Erik blev matchens lirare. Han var grymt bra.

Sköt om dig/kram Anna-Britta

2010-02-22 @ 09:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0