Träning

Började dagen med lite gym, gratis är gott så lär passa på. Grymt trött efteråt, är verkligen inte van vid att gymma... På kvällen sen fick vi finbesök av Lars och vi bjöd på våran specialrätt citronmarinerad kyckling. Dukade med våra fina tallrikar och silver bestick! Nio till halv elva var det sedan tid för innebandy träning, grymt segt att resa sig från soffan och ta sig dit så sent. Nu ligger jag hemma och ska sova, ska upp kl 6 i morgon och åka med Lars hem till Falun. KAN inte sova, fortfarande uppe i varv efter träningen. God natt!

Kommentarer
Postat av: AB

Som vanligt känner jag mig lite "avis" när jag inte kan vara med på era sittningar. Får väl glädjas åt att ni har det trevligt tillsammans. Jag ser fram emot julaftonsmorgon! Annars känns det rätt skönt att ha jullov nu..en ska inte klaga. Kram!

2010-12-17 @ 16:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0