Tisdag

Idag blir det full fart på mig. Börjar med att tvätta alla träningskläder och går sedan vidare på städningen, kommer nog ta sin lilla tid. Väntar på att Johan ska komma hem så vi kan åka och hämta mitt paket med reflexskärmar, LÄNGTAR! Kanske blir att fota lite efter det och se hur bra det blir :) Senare ska jag och Johan och pröva ett nytt gym, behövs nu inför jul. Får se hur mycket man orkar bara, har ju inte tränat mer än innebandy på ett tag nu.  Avslutar kvällen som vanligt med en bra film, kanske tacos? ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Spännande med reflexskärmar. Vilka har du beställt?

Jag är också intresserad av att köpa skärmar men har inte ännu fått tummen ur...

2010-12-14 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0