Sista veckan

Sista måndagen på posten är gjord, iaf för den här gången och i den här staden ;)
Nej nu vill jag vidare och lära mig något nytt, kan behövas.
 
Så här kan det se ut:

  • Mitt jobb är brevbärare
  • Min pappa är min arbetskollega.
  • Min första syster är min brevbärare
  • Min andra syster är min kusins brevbärare
  • Min mamma är gammal postkassörska
  • Min mormor kan jobba extra som postkassörska
  • Min tredje syster är den som bor i Malmö och får post!   

Nu har vi alla lämnat posten utom pappa, vi väntar!


Kommentarer
Postat av: Anna-Britta

Tänk, för mig har det alltid varit och är fortfarande en av dagens höjdpunkter att titta i brevlådan. Fråga mig inte varför....det bara är så.Spelar ingen roll om det är räkningar eller trevliga små kort.

2010-08-23 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0