Lördag!

Hade en underbart bra kväll med tjejerna igår!
Åt god mat pratade skvaller och skrattade gott åt allt och alla... haha nejdå

Bokade in min inflyttningsfest i V-ås, ska bli grymt kul att visa dem min nya stad. Pratade även om att dra på spa, alla tjejer och tjejer only! Underbart? 

MEN sen gick alla hem till pojkvännerna.. Och jag gick hem till Pappa som satt o kollade på tv, inte ens chips fanns det att trösta sig med. 

LÖRDAG

Vaknade dagen med en huvudvärk som skar in i skallbenet. Den försvinner sakta men säkert, hoppas jag. För idag ska jag o Frida på fotboll, Falu fk! Och sen ska jag med Lundhs och fira 100 år med Falu SS, kan bli riktigt trevligt!   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0