Sol&Bad, skavsar&ogoninflammation!

Pa dagarna solar vi och badar. Ligger mest i skuggan dock och det gar knappt att bada utan att man blir drankt av de riktigt hoga vagorna, men vi har det BARA BRA!

Pa kvallarna blir det nattshopping!!
Kan det bli mkt battre?






Har har vi varldens godaste frukt, Mangosteen!

Jag och Elin fick for oss en morgon att vi skulle upp o Powerwalka, det gick dock inte sa bra. Skavsar efter bara nagon minut, de skorna skall slangas.



Jag lovar, det ar ANNU STORRE an det ser ut pa bilden..!! AJ AJ
Sa nu blir det ingen mer PW.

Sitter forovrigt sjalv pa rummet o ska snart ta med mig sjalv pa en riktigt fin restaurang och ata nagot gott. Elin ar ute pa den kryssningen vi skulle akt pa tillsammans med vara nya tjejer. Jag har dock ogoninflammation, sa fick hoppa den :(


Kommentarer
Postat av: Johan

ajaj älskling. Jag finns som ett moraliskt stöd för dig. Du är världensbästa flickvän iaf. =) puss

2010-04-07 @ 14:19:01
URL: http://jolundo.blogg.se/
Postat av: fanny

finaste carro!



jag tittar in då och då och läser vad ni hittar på, ser riktigt kul ut. hoppas att du och elin har det bra! visa bikinisarna ni sydde upp på bild sen :D vet ju hur mycket du såg fram emot att sy upp dem!



saknar er! puss å kram

2010-04-07 @ 22:12:31
Postat av: Johan (Göteborg) Lundbäck

Tjao Carro



Jag sitter och tittar på ert fortsatta äventyr på bilder du lägger upp och är fruktansvärt avundsjuk! här hemma är det grått och tråkigt med massa jobb (dock inte lika jobbigt då lönen kommer:P). Men jag saknar värmen samt erat sällskap! ni var två roliga prickar! hehe



Tack för tipset om Vietnam! de skall jag försöka få med på nästa resa=)Funderar starkt på Australien och sedan Asien runt nästa gång, inser lite nu hur kul jag hade kunnat haft för min budget nu istället för att bränna allt på en månad i Thai! men men.. Jag hade kul ändå.



Vi se ses i sommar, hälsa Elin =) Pöss å kram

2010-04-08 @ 19:59:16
Postat av: LillKilberg

uuuuuuuuhhhhh , glad att det inte är mina fötter du :P

2010-04-08 @ 22:31:43
URL: http://lillkilberg.blogg.se/
Postat av: saraaanaker

ååh det ser ut som att ni har det grymt! när kommer ni hem? trodde ni var kvar på ali? men vad gjorde ni där ? och vad tyckte ni om bali? shit vi måste seriöst ses när du kommer hem, var sjuuukt längesen. mycket snack o liten verkstad skulle man kunna säga!

puss på dig

2010-04-09 @ 16:14:30
Postat av: Mamma Monica

Kramar från mamma o mormor o morbror o kusin

i Stockholm

Kommer du hem nu när våren snart är här?



Ta hand om det där såret nu då:) förmanar mamma!

Puss

2010-04-09 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0