Cu chi tunnlarna



Tunnlarna. Det var inte riktigt vad jag hade vantat mig, hade velat se lite mer hur de levde osv.
De var dock mycket mindre an jag hade anat, forstar inte hur de kunde ga i halften sa sma gangar som vi gick i. Man fick ga tjugometer som var den minsta strackan, sen fick man fortsatta 40-60m, jag och Elin klarade oss pa 20.. Fy va jobbigt det var


Var sota guide fran Mekong.           Skor gjorda av Gummidack, haller i tio ar!


Kvinna gor vapen?




Ni far GARNA kommentera eller skriva en liten rad! Det vore kul o se vilka som laser, om det ar nagon. Alskar de kommentarer jag far. Anna-Britta dina kommentarer ar helt underbara, tack!!

Kommentarer
Postat av: annso

jag har börjat läsa din blögg ;D

2010-04-02 @ 17:34:13
URL: http://kiingwood.blogg.se/
Postat av: Anna-Britta

Kul att du uppskattar mina kommentarer. Det kanske är en "yrkesskada" jag har att ge feed back. Jag vet att det uppskattas av mina elever. Nåväl, dagen har kantats av mys och gos med mitt lilla barnbarn. Jag har fått ett ljuvligt litet leende som jag kommer att ha med mig på resan till Bryssel nästa vecka. Ja, Lars och jag ska göra en liten tripp till EU-staden och umgås med några av hans gamla studentkamrater där. En av dem är EU parlamentariker och han ska bl.a guida oss på parlamentet.

Jag ser att ni också har slagit in på den kulturella banan for a while./Ha det bra!Kram Anna-Britta

2010-04-02 @ 20:30:25
Postat av: mikkis

jag läser ditt äventyyyr:)

2010-04-02 @ 21:21:25
URL: http://annamikkaela.blogg.se/
Postat av: sofi

halo lillsyrran! jag läser men hade liksom glömt att man kunde kommentera! allt är bra här i kalla sverige....Alva har nyligen haft 4års disco och nu är det påskös, vi fick ihop ett kollage till monica och ska fira henne tilsammans en dag i sommar. Fortsätt att njuta! pussar!

2010-04-04 @ 15:10:23
Postat av: mamma Monica

Hejsan! Läser oxå bloggen hela tiden men vill inte "tjata" med för mycket kommentarer från mamma;)

Hade en toppen födelsedag!

Annica o Nicke överraskade med besök i Falun!

Hade "garagefest" igår med släkten:) Jättekul!

Morfar o mormor var i fin form och sjöng å berättade historier!

Ett underbart collage med Fantastisk dikt och Fina bilder på alla mina tjejer<3

Ser fram emot en Heldag i juni med döttrar:)

KRAMAR mamma

2010-04-04 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0