Buss till Vietnam!

Forst 5 timmar till phom penh, darifran direkt till Ho chi minh som tog 9 timmar. Darifran, med ett break pa 15 minuter, ytterligare 11 timmar till Nha trang. I Nha trang fick vi vanta 10 timmar pa nasta buss.. som tog 11 timmar till Hoi an.

Dar var vi antligen framma i shoppingparadiset!!
Det ar skraddare i varje ingang. De syr upp allt du pekar pa, skor vaskor klanningar jackor m.m

Jag har sytt upp 4 klanningar, en jacka tva par skor och ett par byxor.. 
Ganska simpla grejer sa det blev inte sa jatte dyrt, lite over 1000 spann. HELT OKEJ!

Imorn skall vi aka vidare till Hanoi, 17 timmar buss..! Harligt harligt
Det har ar varan busstripp genom Asien!

Hor garna av er, trotta Shoppingkramar!

Kommentarer
Postat av: annsoo

hur står ni ut och åka buss så jäkla länge? vad gör ni under tiden liksom? :p

2010-04-26 @ 16:02:14
URL: http://kiingwood.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men nu börjar du väl att längta efter din gula postcykel,efter allt bussåkande.Vi längtar efter att du ska komma hem och berätta om allt spännande du varit med om.Kramar från Mormor

2010-04-26 @ 17:54:19
Postat av: Anonym

Men nu börjar du väl att längta efter din gula postcykel,efter allt bussåkande.Vi längtar efter att du ska komma hem och berätta om allt spännande du varit med om.Kramar från Mormor

2010-04-26 @ 17:57:38
Postat av: Anna-Britta

Ja,hur orkar ni.....bussfärderna alltså.Det måste vara shoppingen som övervinner milen.

I helgen besökte Lars och jag gammelfarmor i Norrköping ( hon är mycket dålig för tillfället ). Därefter blev det en kort visit i Västerås på hemvägen. Mitt älskade barnbarn, Matilda,är min "stora kärlek" nu. Hon börjar upptäcka sin hand och det ser bara för roligt ut.

Njut och ta vara på dig!Kram AB

2010-04-26 @ 19:22:43
Postat av: mamma Monica

Oj!

Vi åkte buss till Sthlm i helgen! bara tre timmar och mycket trevligt!

Fika o likör o skumpa mm;)

Ni styr väl om avresan från Thailand nu då?

jag menar reser från annat land hem till Swedala!

Ni har koll på vad som händer i Thailand väl?

Ta det försiktigt sista månaden....Längtar efter dig<3

Mamma

2010-04-26 @ 20:10:09
Postat av: Johan

Kan man sy upp skor? =) jag var på avatar 3d igår igen, brorsan hade ingen att gå ed så då fick jag ställa upp. =) mysminnen tillbaka. snart så kommer du hem.

2010-04-27 @ 12:32:28
URL: http://jolundo.blogg.se/
Postat av: sofi

Sluta åka så mycket buss vi vill ha hem dig hel!!!!Spännande med kläderna! Kramar till dig lillsis!

2010-04-27 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0